Inceputul gradinitei – provocare si emotii pentru mama si copil

Foto: www.tvb.ca
M-am gandit indelung cum imi voi pregati copilul pentru gradinita, am citit multe articole, am asimilat multe sfaturi si am fost partasa la experientele altor mame.
Am filtrat toate informatiile si am incercat sa imi concep un „plan de bataie” propriu, in primul si in primul rand gandindu-ma la ceea ce i se potriveste copilului. Niciun copil nu e la fel cu celalalt, un sfat dat de altcineva poate nu ti se potriveste, dar e demn de luat in seama.
Fiecare mama trebuie sa se adapteze copilului ei, ea stie cel mai bine ce personalitate are copilul, cat e de sociabil, care e nivelul de dezvoltare fizica, psihica si cognitiva in momentul in care decide sa-l dea la gradinita.
Bazati-va pe toate acestea, dar mai ales pe instinct si veti sti cum sa-l pregatiti pentru gradinita (...)
Cititi articolul intreg aici.

Niciun comentariu:

Link

Postări populare